Voor allereerst een heel sprankelend en nieuw event van zaterdag 20 en zondag 21 juni, en later voor meer events van WendeMaraan, zoeken we op zeer korte termijn een ervaren event-organisator. We = het Team WendeMaraan: Karin van der meer, Angela van Rooijen, Pauline Bruins en Marnix Lamers.
Het event in juni voor circa 40 tot 80 personen met o.a. drumcirkel, dans, bijzondere (live)muziek/klanken, ceremonies, werken met de elementen zoals vuur, scheppingskracht, transformatie, sharing en meer, eert de zomerzonnewende, en eert het feit dat we als mensen kunnen dansen met het leven, om de Nieuwe Aarde te belichamen.
Het duurt circa een etmaal, is met 1 overnachting. Het is de bedoeling dat het jaarlijks terugkeert. We organiseren regelmatig ook kleinere events, zoals op 21 maart. Zie www.wendemaraan.nl Ook daar is vanaf het najaar een rol weggelegd voor een organisator.
Een organisator zal ons de bedding geven die we zoeken als team van facilitators/trainers/coaches.
Werkzaamheden van de organisator:
Programma
Er ligt nu een (concept)programma. Dat moet dan praktisch vertaald worden: wat is er nodig qua afspraken en materialen (incl. Enige decoratie) voor een goede flow en logistiek. Incl. afstemming daarover met de personen die een onderdeel verzorgen.
Locatie
Alle afspraken maken en checken met de locatie: zijn alle voorzieningen aanwezig, en bv ook nauwkeurig bepalen aantal slaapplaatsen en verdeling/registratie daarvan onder deelnemers (slaapkamers en camping)
Operationele afspraken maken met cateraar.
Financieel
Begroting maken en deze zodanig hanteren zodat we erop verdienen. Dus ook prijsbeleid bepalen en uitvoeren incl. bv early bird. Minimum aantal deelnemers bepalen.
Verdeling inkomsten bepalen in overleg met groep, en vaststellen.
Uitgaande betalingen vaststellen en laten doen door financiële man van Marnix.
Afstemmen facturen aan deelnemers, uitvoering door financiële man van Marnix.
Aanmeldingen, communicatie met deelnemers en werving
Aansturen en monitoren e-tickets en deelnemers-registratie (gaat automatisch via een systeem).
Communicatie met deelnemers: bevestigingen sturen, vragen beantwoorden, dieetwensen vastleggen en doorgeven, e.d.
Meekijken en ‘aansturen’ van de promotors: dat zijn we zelf, plus aantal ambassadeurs
Overall
Go no go moment bepalen en daarop sturen.
Overig
Coördinatie van samenstelling goodie bag
Profiel van de organisator:
- Ruime ervaring met events met bv. dans, muziek, ceremonies voor doelgroep die bewust leeft en een open hart heeft.
- Communicatief sterk, diplomatiek waar nodig, stressbestendig, daadkrachtig/doortastend
- Gevoel voor verhoudingen, schoonheid, kwaliteit.
- Bereid dit vanuit ondernemerschap aan te gaan, dus vanuit eigen risico. De inzet betaalt zich terug uit deelnamegelden.
- Op korte termijn beschikbaar gezien de planning.
Contact
Ik hoor heel graag aan wie je denkt! Of ben jij het zelf? Reageer aub alleen als je echt gevoel hebt bij het event, bij de bedoeling.
Stuur me pm of app naar 06 15 05 08 24 / e-mail: marnix @ ourhumannature .co (niet .com)
Recent Comments